Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. június 5., szombat

Józsi hazament

.. tegnap este 18:30-kor indult a gépe. Volt nagy izgalom, hogy időbe oda érünk e a reptérre, akkora forgalom volt. Eleve késve indultunk mert a Gábor is később jött meg a munkából ő is elakadt az autópályán. Fél 4 - kor indultunk a háztól és jó esetbe kell 1 óra a reptérig most 2 órát tartott. A kocsiba már beszélgettünk arról, hogy lesz ha megérkezünk a reptérre úgy döntöttünk fenn az indulási oldalon megállunk kidobáljuk a csomagokat , fiuk beszaladnak elintézni a becsekkolást én meg elviszem az autót a parkolóba. 10 perc-el a becsekkolási idő vége előtt értünk oda. Mire én vissza értem a terminálba a fiuk már végeztek is Józsi megkapta a jegyeket Gábor már küldte is a géphez én mondtam legalább búcsúzzunk el még bőven van annyi ideje. Még 1x elmondtam neki mire figyeljen kicsit aggódtam, hogy fog boldogulni, de szerencsére nem volt semmi gond.
Mi haza indultunk, bár még várhattunk volna mert hihetetlen nagy dugóba keveredtünk ez rosszabb volt mint a reptér felé. 2 helyen volt baleset és a bamba amerikaiaknak( Bocsi ha valakit megsértek nem áll szándékomba) meg kell bámulni. Háromnegyed 6 kor indultunk a reptérről é 9 -re értünk a házhoz. A legdurvább az volt hogy 15km- 1 óra alatt tettünk meg, na itt kicsit nyűgös voltam legszívesebben kiszálltam volna még gyalog is gyorsabb, ráadásul éhes is voltam, ezért megbeszéltük amint kiérünk ebből a dugóból keresünk valami éttermet.
Ja a baleset nem volt olyan durva a leállósávba állt 3 autó ami össze volt törve komolyan ezért volt akkora dugó? Nem értem őket!
Bob Evans éttermét választottuk, de megállapítottuk nem egy hamar jövünk ide vissza. Eddig nem sok éttermet próbáltunk itt ki de azok közül egyik se nyerte el a tetszésünket. Mindig azt mondom nem vagyok egy konyha tündér, de ezeknél még én is jobbat csinálok. Haza érkezve olyan csönd fogadott nehéz lesz megszokni, hogy délutánonként megint egyedül leszek.

Egy két kép a forgalomról:


Reptér felé


Reptér felé


Vissza felé az autópályán
Ez a volt a baleset( bocsi a rossz minőségért)

2 megjegyzés:

Anna írta...

Nem irigyellek, nalunk ez mindennapos ugyhogy oszinten egyutt erzek veled!

Niki írta...

Hát, nekem az az eddigi tapasztalatom, hogy még mindig gyorsabban elintézik itt a baleseteket mint Magyarban.....mi is sokkal találkozunk.
Aki nem tud angolul, eléggé tarthat egyedül a hazarepüléstöl. De nincs benne semmi nehézség, nem kell tudni hozzá angolul, csak elolvassa hogy Terminal 5 és kész, ezt mindenki megérti, tök jo hogy olyan egyértelmüen fel van táblázva a reptér. Persze gondolom nem mindenhol, de ahol eddig jártam ugy volt.
Ismerem az érzést amikor ujra egyedül vagy a lakásban, hát öszintén sajnállak.
Kitartás csajszi!!! Nem vagy egyedül, csak messze vagyunk töled, de azért itt vagyunk ha egyedül érzed magad!!! A családod, a barátaid, mindenki!