Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. július 28., szerda

Jogsi, süti, munkahely

Ez a hetem nem indult valami túl jól. Kezdődött a hétfői nappal. Mivel nekem még mindig nincs itteni jogsim gondoltam megpróbálom a tesztet hátha sikerül, bár sok reményt nem fűztem hozzá. Múlt héten már jártam a központba elvittem nekik a papírjaimat nézzék meg mi hiányzik azt mondták még egy lakcím igazoló papír kell ami lehet a banktól de a többi papírom rendben van. Na most hétfőn oda megyek viszem a hiányzó papírt is megkapom a sorszámomat várok másfél órát és az ügyintéző kinyögi az egyik papírom ( orvosi számla amin rajta van címem) nem jó mert azt már nem fogadják el. Nem sok hiányzott, hogy ne üvöltsem le a fejét komolyan nem értem múlt héten még jó volt most nem ki érti? Legszívesebben nekiálltam volna toporzékolni mint egy kisgyerek, mert ez már a sokadik alkalom, hogy valami nem jó. Most holnap megpróbálom még 1x és ha akkor is lesz valami baja így jártam én nem megyek még 5x vissza nem kell amerikai jogsi.

Ha már így elcseszték a napomat találtam a neten egy jónak tűnő torta receptet és mivel már elég régen sütöttem valami kipróbálom. A krémet sikerül elcsesznem, de sikerült megmentem gy ma be is tudtam fejezni igaz egy kicsit átalakítottam a receptet, de szerintem finom lett.

Ma majdnem elkéstem a munkából is mert még tortát fényképeztem, de annyira sietni nem is kellett volna mert 2 órára rá már haza is jöhettünk.
Épp megtudtam csinálni két polcvéget amit megint nekem adtak pedig mondtam, hogy én nem szeretném megcsinálni, mert fogalmam sincs milyen termékek kerülnek oda. Nem ismerem az itteni termékeket főleg akkor ha csak nevet adnak meg és mást nem. Na mindegy sikerült megcsinálni végre neki álltam volna a mai dolgomnak amikor bemondták a hangosba mindenki menjen a bejárathoz. Kiderült valami gond van hátul a raktárba. A többiek szerint valami zárlat lehet, mert nagyon büdös van és valami füstöl. Mindenkit kitereltek az épületből 5 tűzoltó autó jött 1 mentő komolyan már csak a rendőrök hiányoztak,úgy ugráltak ki a tűzoltók az autóból mintha tűz lenne és mentek be az épületbe. És ilyenkor nincs nálam fényképező! Minket még az épület elől is eltereltek át az út túloldalára a biztonság mindenek előtt. 1 órát ültünk a járdaszegélyen mikor közölték menjünk haza ma már nem mehetünk vissza dolgozni. Hurrá mondtam már mennyire szeretek itt dolgozni? ( igazából utálok itt lenni csak még nem találtam másikat és addig jó)

Pár kép a tortáról




2 megjegyzés:

Niki írta...

Óóóó....azt a tortát megdézsmálnám szivesen..:):)
"lakcím igazoló papír"??? Miért kérnek töled ilyen dolgokat?
Én bementem, kéték a PR kártyámat,a soc.sec.számomat és a nemzetközi jogsimat és ennyi. Le is vizsgáztam. Szegény.....jól megugráltatnak téged.....pedig a bejegyzés cime láttán már örültem hogy gratulálhatok!!

Judit írta...

Ez azert nem tunik elcseszettnek, sajnalom, hogy elfogyott mire odaertunk, de a muffin nagyon fincsi volt!majd a receptet kerem!Irok levelet.