Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. augusztus 13., péntek

Sikerült

Anno mikor Magyarországon letettem a jogsit immáron 12 éve nem gondoltam soha hogy nekem még 1x át kell esnem ezen a tortúrán. Akkor minden elsőre sikerült és most itt egy kicsit megzuhantam mikor először megbuktam.
Ma másodszori nekifutásra sikerült letennem az itteni KRESZ tesztet! Annyira jól esett, hogy végre ezen is túl vagyok bár az igazat megvallva erre se készültem sokkal többet mint az elsőre, de most szerencsém volt. A csajszi is nagyon segítőkész volt olyan géphez ültetett ami nem mérte az időt és volt hozzá headset-et is.
20 kérdésből 3 lehet hibázni nekem sikerült mind a hármat. Egy kérdést én rontottam el, mert nem olvastam el figyelmesen a másik kettőről pedig fogalmam nem volt így tippeltem. Amint végeztem mindjárt kaptam időpontot a rutin vizsgára ami Aug 24.-én lesz. Remélem ott már nem lesz gond, talán a 12 év tapasztalat kihúz.

Ennek örömére elmentem a suliba és megírtam az angol tesztet ami alapján besorolnak melyik osztályba kerülök. A suli helyi community collage -on van tőlünk kb 20 percre persze kocsival.
Most voltam ott másodszor, de a recepciós csajszi úgy kezelt mintha már tudnék mindent mi hol van és hogy működik.
Kezdte azzal hogy menjek oda a számítógéphez és jelentkezzek be!
Mondom oké de hogy kell?- mert nem ismerem.
Na ekkor vágott egy pofát mintha derogálna neki felállni az asztaltól és megmutatni.
Mindegy túlestem a bejelentkezésen mondják menjek át a másik szobába ott van xy majd ő segít a továbbiakba.
Ez a hölgy se volt valami kedves főleg nem segítőkész, úgy látszik ma pont kifogtam a hülyéket. Ő is úgy kezelt mintha nekem mindent tudni kéne.
Bejutottam a teszt szobába ami egy nagy terem tele számítógépekkel volt 2 órám hogy befejezzem a tesztet. Elég uncsi volt csomó nyelvtani rész a vége tetszett a legjobban írjak egy fogalmazást miért akarok ide járni és milyen tervem van a jövővel kapcsolatba.
Az eredményt mindjárt megkaptam intermediate level.
Hétfőn még vissza kell mennem pontosítani mikor kezdődik a kurzus és melyik időpont fog megfelelni nekem.

2 megjegyzés:

Phoebe írta...

Gratulalok!A rutinra a paralel parkingot gyakoroljatok, azon szoktak az emberek elhasalni.Igaz, annyiszor ide-odazhatsz, amennyiszer akarsz, az nem szamit, csak hogy szepen beallj.Good luck!

Niki írta...

Gratula!!!! Mekkora kö esett le ugye? :):)
Gratula a sulihoz is, ügyes vagy! A vezetés már könnyü lesz, pláne neked, ha 12 éve vezetsz. :)Furcsa lenne ha ekkora tapasztalattal meghuznának.:):):)