Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. február 18., szerda

Még nincs..

időpont interjúra.
Hívtuk a nagykövetséget sajnos azt mondták lehet, hogy csak Áprilisra fogunk időpontot kapni.
A hölgy akivel a férjem beszélt nagyon kedves volt, felajánlotta ha megvan az időpontunk megpróbálja előrébb hozni. Jövő héten felhívjuk megint az NVC-t hátha tudnak újat mondai. Komolyan nem értem mit tart ennyi ideig. 6 éve lassan már 7 éve várunk a vízumra és még mindig tudják húzni.
Pedig én azt hittem innen már gyors lesz, és nem olyan elkeserítő.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon sajnálom. pedig már azt hittem, hogy minden rendben. kitartás. talán mégis szerencsétek lesz. puszi

Unknown írta...

na, hát én is pont valami ilyesmit szerettem volna írni, de anyukám megelőzött... :D na szép... :)
legalább megvártok minket áprilisban és még látlak Titeket, mielőtt elköltöztök :)

DITTIBABA írta...

Szia:)! Annyira béna vgyok, de nem látom sehol az e-mail címed. Az enyém DITTILAK@GMAIL.COM . Megköszönném, ha megírnád a tiédet ide.

Betty írta...

Évi ha így húzzák az interjú időpontot akkor lehet hogy találkozunk még Áprilisba. :)