Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. december 12., szombat

Annapolis este

Múlt hét pénteken végre rátudtam venni férjecskémet, hogy menjünk be Annapolisba és lessük meg a feldíszített várost. Én nem csalódtam nagyon szépen megcsinálták volt aki még a hajóját is díszítette. Képek itt.
Szombat este Washington dc-be mentünk. Én szerettem volna megnézni a Holiday market-et ami az itteni karácsonyi vásár sajnos lemaradtam róla (oka útközben fel kellett venni egy laptopot megvolt beszélve hogy 6 kor hol találkozunk és hülye pasi 1,5 órát késett és még arra se volt hajlandó hogy felhívjon csak kicsit voltam mérges) no de a Fehér házi Karácsonyfát sikerült megnézni. Hatalmas fa tele égőkkel és csillagokkal. Szép de nekem jobban tetszett a helyi fa( azzal neveztem Nucca játékára). A fa körül kis vonat zakatol nagyon hangulatos. Mikulás gyár is van lehet fényképezkedni a Mikivel, szegénynek van dolga annyian álltak sorba. A többi kép a szokásos helyen megtekinthető.


Kikötőbe egy hajó
Hajó2
Fehér ház előtti karácsonyfa

1 megjegyzés:

ribizlifozelek írta...

Az a hajo a renszarvasokkal zsenialis!