Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. december 21., hétfő

Mézes kalács

Nekem is olyan hülyeségek jutnak eszembe néha, kitaláltam hogy sütök mézes kalácsot még soha nem csináltam és milyen jó móka. Ma össze állítottam a tésztám hát mondanom se kell szidtam eléggé magam hogy ilyen hülyeséget is csak én tudok csinálni. Valahogy sehogy nem akart össze állni a tészta azt írta a recept hogy lisztet fakanállal keverjem a többi alkatrészhez na ja egy ideig működött aztán mikor lekezdett sűrűsödni akkor jött szóltam a Gábornak jöjjön segíteni mert én ehhez gyenge vagyok (ugye aki nem jár edző terembe). Na ő is küzdött vele egy darabig majd mondta akkor most oda adom a karácsonyi ajándékodat jó? De én nem vettem neki semmit azt tudom minek örülne de sehol nem találtam na majd csak lesz egyszer. A karácsonyi ajándékom pedig egy hiper szuper Kichen aid amire már régóta fáj a fogam. A gép segítségével megcsináltam a tésztát holnap kisütöm meglátom milyen lesz.
Ha valaki szeretné megsütni EZT a receptet használtam

Ő az:

2 megjegyzés:

Gabi írta...

En is 5 eve pont egy ilyen mixert kaptam :) Es azota is nagyon szeretem es sokat hasznalom! De rendes ferjed van! :)

Limara írta...

Gratulálok a gépedhez, nagyon szép ajándék! :)
A mézest csak épp össze kell keverni, ragad, de az a jó, másnapra összeáll a tészta, akkor már lehet vele szépen dolgozni! :)