Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. április 11., vasárnap

London

Londonnal folytatnám...

Vasárnap reggel 9:00-kor landoltunk. Negyed órával előbb mint kellett volna, ez később még problémát okozott, ugyanis nem kaptunk helyet a terminál közelébe így valahol megállt a gép és buszok vitték az utasokat a terminálig. Itt volt egy bibi mert két busz jött és nem fért föl rá mindenki. A harmadik buszra közel 30-40 percet vártunk. Nagyon sokan morgolódtak, gondolom mindenkinek dolga volt, de aki repcsivel utazik annak számolni kell ezzel is.
A terminálba gyorsan átestem az útlevél ellenőrzésen szerencsére csak pár percet kellett várni. Ezután irány a metró, itt már késébe voltam mert mi 10:30-at beszéltük és én 10:10-kor még a metrójegyet vettem. A reptér és a city 45 perc.
Évivel 10:30-ra beszéltük meg a találkozót a Piccadily-nél található metró megállónál. Szerencsére ő már várt rám. Innen egy közeli kávézóba mentünk, ott vártuk meg Erzsit aki csak miattam jött Londonba innen is köszönöm neki mindent.
Miután Erzsi megkerestük azt a helyet ahol Évi barátnője dolgozott, és nála hagytuk az én cuccomat ( nem volt sok mert egy kézi bőrond és egy hátizsák de nem akartam cipelni mindenhová) , itt megvártuk még Zolit és utána négyen elindultunk körülnézni.
Jártunk a Brithis múzeumba, Big-Ben-nél, Temze parton sétáltunk, és közbe megprobáltuk behozni az elmúlt 2 évet. Sajnos Erzsinek előbb vissza kellett mennie, de megbeszéltük legközelebb ő jön hozzánk. És reméljük nem kell újabb 2 évet várni.
Miután Erzsi elment már sajnos nekem se sok időm maradt, de azt kihasználtuk és kerestünk egy olyan helyet ahol Kebabot lehet enni. Én már nagyon éhes volt a repülőn nem kényeztetnek nagy adagokkal. Amit találtunk az nagyon finom volt alig bírtuk megenni. Kajcsi után következett a búcsú vissza kellett mennem a reptérre. Zoli volt olyan rendes és kikísért a reptérre.
Mindenkinek köszön ezt a napot szuper volt!

Képek itt

2 megjegyzés:

Niki írta...

irigyellek hogy szétnéztél Londonban. :( Gyönyörü!!

Niebl Tímea írta...

Szia Betti!
Mi van Veled? Haza értél?
Írhatnál pár sort!

Puszi, szia: Timi