Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. április 8., csütörtök

Meglepetés, hazaút....

Nem is tudom hol kezdjem annyi minden történt velem az elmúlt pár napba. Először is bocsánat amiért nem jelentkeztem,de ahhoz hogy a meglepetésem jól sikerüljön el kellett tűnöm egy kicsit.

Februárba mikor lefoglaltam a jegyet beszélgettem öcsémmel mi lenne ha anyukám születésnapjára érnék haza, de ő ne tudjon róla. Mivel ez egy különleges nap ( 50 éves) gondoltam biztos nagyon örülne. Öcsém rögtön bele ment már csak egy apukám belegyezése hiányzott, de rögtön bele ment. Anyunak azt adtuk be hogy sajnos nem tudok haza jönni a szülinapjára, mert akkor van húsvét is és már elfogytak a jegyek.
A jegyet pedig úgy intéztem hogy reggelre érjek haza és tényleg igazi meglepetés legyen.
Április 5.-én volt a nagy nap.
Április 3. -án 20:45-kor indultam Washingtonból másnap reggel 9:15-re értem Londonba Itt volt jó sok időm, de kihasználtam és tudtam találkozni rég nem látott barátokkal.
Innen este 20:15-kor indultam tovább és 23:45-kor pontosan landolt Pesten a gép.
Szerencsére mindegyik gép pontos volt és minden ugy zajlott ahogy terveztük. Öcsém és barátnője már vártak rám Pesten. Pécs felé még benéztünk siófokra anyósékat is felébresztettük éjjel hu nagy volt az öröm mert előző nap még váltig állítottuk majd jövő héten jövök csak.
Reggel fél 5-re értünk haza. Öcsém és apa úgy beszélte meg ha megérkezünk csöngessünk és majd anyát kiküldi, mondjuk ez nem jött be mert apa nyitott ajtót, szegény anyukám meg alig kapott levegőt és még elég kómás volt. :)))
Meglepetés nagyon jól sikerült:)))))))))))

A nap további része is izgalmas volt. Reggel 6-ig beszélgettünk utána sikerült aludni 2 órát, mert 8-kor már jöttek a mamámék akik szintén nem tudták hogy itthon vagyok. Papa is és a mama is nagyon meglepődött még kicsit sírtak is .
Majd ebéd után mentünk családlátogatásra ahol szintén nagy volt az öröm. Én voltam a húsvéti nyuszi:))

Folyt köv: London
( nem tudom mikor lesz időm, de igyekszem pótolni)

7 megjegyzés:

nuca írta...

De jó, örülök, hogy jól sikerült a meglepetés!:) Érezd nagyon jól magad OTTHON!:)

ribizlifozelek írta...

Ez egy nagyon szep meglepetes...

Gabi írta...

Jaj, de ügyesek vagytok! Micsoda meglepetés :) Nálad dzebb szülinapi ajándékot nem is kaphatott volna anyukád :)

Betty írta...

köszi lányok tényleg nagyon örült anyukám.

Tinkmara írta...

Jaj, de aranyos ötlet! Úgy örülök, hogy minden úgy alakult, ahogy tervezted. :) Várom a Londonos beszámolót is.
Ettél sok kakóscsigát?
Menyyire érezted az Európa Kultúrális Fővárosa hangulatot?

Phoebe írta...

Jaj de irigykedem, hogy otthon van mostanaban mindenki.Erezd jol magad.Ezzel kapcsolatban lenne egy kerdesem, de inkabb emailben.Nem titkos, vagy ilyesmi, de megis.

Niki írta...

Örülök, hogy minden ilyen simán ment!!!