Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. október 14., szerda

Ez is az is

Kicsit lemaradtam a bejegyzesekel, de valahogy nem erem utol magam. A munkahelyen is eleg sokmunak van mult het ota nincs megallas. Ezen a heten kapunk ellenorzest es mindennek jonak kell lennie. Tegnap este 8 ra kellett menni es reggel fel 8 kor jottem el. Mult het penteken is be kellett volna menni de lemondtam annyira faradt voltam. Raadasul napkozbe aludni se tudok ugz mert mindig valaki jon megy nagyon keszulnek a mulatsagra ami most csutortoktol kezdodik.
Mult het vegen voltunk Georgetown-ba es Virgina-ba Great Falls-nal mindketto nagyon szuper hely. Georgetown olyan mint mini London es vegre lehetett setalni nezelodni. Talatam H&M-et amit eddig meg itt nem lattam. Vegre valami europai bolt.
Great falls Virginia allamba talhato igzabol egy nagy park ahol lehet sutogetni, horgaszni kirandulni, vadvizievezesre is lehetoseg van es persze orakig nezni a vizesest. A parkba 5$/auto a belepo ez egy 3 napos jegy szeritnem egyaltalna nem draga es megeri. Nagyon sokan voltak vagy 15 percet alltunk sorba.
Kepek a szokasos helyen!
A mostani hetveget inkabb pihenessel toltottuk. Vasarnap voltunk fimet nezni Dc-be a National Gallery of Art-ba adtam magyar filmet Overtime cimmel nekem nagyon tetszett a broker vilagot mutatja be. Bar az elejelol lemaradtunk mert keson indultunk a suti volt az oka mert nem lett kesz :))
Most megyek mert lejar a szunetem.
Ekezetek miatt bocsi

2 megjegyzés:

nuca írta...

Georgetown az tényleg nagyon klassz hely! Ha legközelebb arra jártok menjetek be az argentin fagyizóban, meg van valami ... valley nevű cukrászda ahol lehet Eszterházy tortát kapni!:) (kicsit édességhangsúlyos vagyok)Sok erőt a munkához!

Betty írta...

köszi az ötletet feltétlen megnézzük.