Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. október 24., szombat

Kalács és Tök

Tudom megint le vagyok maradva a beszámolókkal, de mostanában alig van kedvem valamihez ha éjjel dolgozok akkor kora délutánig alszok utána nekiállok valami ebédet csinálni másnapra mire végzek már a férjem is haza ér kicsit dumcsizunk még játszok( nálam most a facebookon lévő farm a menő) aztán kezdődik a kedvenc sorozataim és lassan mehetek dolgozni.

Amit akartam írni az a múlt hétvége, mivel egész hétvégén esett az eső így nem mentünk vagyis délelőtt egykét yard sale-re benéztünk. Én nem találtam semmit de Gábor persze igen megint egy erősítővel gyarapodott a gyűjteménye.
Délután nekiálltam kalácsot sütni Max-nál találtam a receptet és már elég régóta nézegettem, de soha nem mertem nekiállni. Kalács finom lett de legközelebb annyi változást csinálok, hogy a por élesztős kicsit felfuttatom vagy tovább kell keleszteni mert egy kicsit tömör lett nem olyan jó puha.
Na de ez nem vette el a kedvem a legközelebbi sütéstől.

sütés előtt

sütés után

Tök:

Mióta megláttam a boltba az eső tököket azóta könyörögtem Gábornak nekem is kell egy ilyen még soha nem faragtam ki. Addig addig mondtam még egyszer haza nem állított egyel.
Szombaton este még a kalács kelet neki álltunk kifaragni ketten csináltuk én az egyik szemét Gábor a másikat orrát én csináltam a száját Gábor.
Holly és a gyerekek is azt mondták ügyesek voltunk tetszett nekik. Kérdezték nekünk ez az első tökünk? Az első és meglátjuk lesz e második.


5 megjegyzés:

Robi írta...

Jujj de rég ettem már ilyen házi kalácsot! Nekünk is pont ugyanígy néz ki. A fonásnál néha bele lehet bonyolódni.:D

A tök nagyon jó lett. Valószínűleg Én holnap faragom ki őket.:)

Betty írta...

tedd majd fel hadd lássam milyen lett a tied.

Anna írta...

Gyonyoru a kalacs! Es a tok sem semmi! A facebook-on en is ott vagyok a farmmal, keress meg Annamaria Janka.

Tinkmara írta...

Nagyon szép lett a kalács. A tök meg egyenesen aranyos a fogaival. Ügyesek vagytok. :)

Max írta...

Gratulálok!! Nagyon szép lett!!