Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. október 30., péntek

Sláger rádió

Tegnap megdöbbenve hallottam, hogy november 18-tól megszűnik. Először nem akartam elhinni azt hittem csak hülyeség de sajnos nem az. Mivel elég sokat ültem kocsiba az elmúlt 4 évbe, mondhatni nem volt olyan hét, hogy ne mentem volna Pestre vagy vidékre valahová és ilyenkor mindig szólt a rádió.
Számomra hihetetlen hogy az ORTT ilyet meg tud csinálni.
Mi lesz a legközebbi húzásuk elveszik a kereskedelmi tv-t?
Nagyon szomorú, hogy otthon mindent meglehet csinálni és gondolom a politika benne van jócskán.

2 megjegyzés:

Anna írta...

Meg nem hallottad meg akarjak szuntetni a Duna tv-t is. Szerintem is nagyon sajnalatos!

Nikolett írta...

A kedvesem azt olvasta a neten, hogy a Danubius radiot is megszuntetik. Azt pedig en olvastam, hogy a Slager helyett valami politikai beszelgetos musoros radiot tesznek be....
Ilyen hulyeseget! Ki fogja azt hallgatni? Az orszag 2 legjobb radiojat szuntetik meg...teljesen tonkreteszik az orszagot, es meg ezt is elveszik a neptol??? Eleg nagy szegyene ez (is) az orszagnak!


http://eletunkphoenixben.eliveport.com/