Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. május 10., hétfő

30

Eljött ez a nap is betöltöttem a 30-at. Én abszolút nem érzem annak magam inkább mint egy 25 éves. Az egyik munkatársam megjegyezte, hogy mi vagyunk az új 20 évesek :)))))))))))))))
A mai napig nem akarom elhinni, hogy 30 éves lettem olyan hihetetlen.


Szerencsésnek mondhatom magam, mert 2x ünnepelhettem ezt a napot a barátaimmal és a napján a családommal.

Az úgymond baráti bulit április 30.- án tartottuk ide jöttek a barátaim, unokatesóim,szüleim.
Ez volt az a szülinap ami emlékezetes marad.


Barátaimtól egy tortát kaptam magyar és amerikai zászlóval díszítve és 30 gyertyával! Nagy meglepetés volt, nem számítottam rá!


A legszebb szülinapom volt amit valaha képzeltem. Minden úgy lett ahogy gondoltam és azokkal ünnepelhettem akiket a legjobban szeretek! Köszönöm nektek!


Szüleimnek köszönök mindent amiért ez a nap olyan lett amilyen!

A képek magukért beszélnek, sokat hozzáfűzni valóm nincs.
Szerintem mindenki jól érezte magát.

Többi kép itt
(A képek minősége nem a legjobb a bulira csak egy kicsi gépet vittünk sajnálom nagyon mert ezeket nem lehet pótolni. )

2 megjegyzés:

Andrea írta...

Nagyon Boldog Szulinapot!!

Betty írta...

Köszönöm!