Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. május 19., szerda

Zserbó..

Avagy hogyan süssünk akkor ha egy kicsit hiányos a konyha?
Már 1 éve, hogy itt vagyunk, de a konyhánk még mindig elég kezdetleges állapotban van. Azért így is megpróbálok kihozni mindent amit lehet. Zserbó az egyik ilyen süti amihez dió daráló kéne, na de ha nincs? akkor jön találjuk fel magunkat! Hogyan csinálunk darált diót? Fogjuk a diót beletesszük egy zacskóba és sodrófával addig ütjük amíg pici darabokra nem esik szét. Igaz egy kicsit darabos marad a süti de így is nagyon finom!
Fiuk hamar befalták!
Recept itt található.


5 megjegyzés:

nuca írta...

:)) Jól néz ki!!!:) Itt lehet kapni ilyen finely diced diót, de azért az sem az igazi. Ősszel tervezek beszerezni egy darálót én is!:)

Robi írta...

Na, hát ez egy tök jó ötlet!:) Nekem eszembe sem jutott volna.:S Szerintem nekiálltam volna késsel feldarabolni. xD

Tök guszta lett, ügyi vagy!:P

Niebl Tímea írta...

Szia Betti!

Így lesznek az Új Feleségekből nagyon jó Házi Asszonyok!
Ez Nekem sem biztos, hogy az eszembe jutott volna! Ügyes vagy!!!

Szia: Timi

Betty írta...

Timi minden akartam lenne de épp házi asszony nem Haha
Mikor tudunk beszélni?

Tinkmara írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy Betty! :) Nyamm!