Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. május 10., hétfő

Újra Amerikában

Újra itt vagyok, pénteken érkeztem vissza, tegnap már el is kezdtem dolgozni. A vissza út elég kalandosra sikeredett.Kezdődött a reptéren a férjem tesóját nem akarták becsekkoltatni mert nem volt kinyomtatva a beutazási engedélye, először felküldték a Malév irodába ott ki tudják nyomtatni onnan leküldték ahhoz a légitársasághoz akinél vettük a jegyet. Két hölgy akik ott ültek nagyon segítőkészek voltak, így végül is be tudtunk csekkolni. A gép késéssel indult Amszterdamba ami egy kicsit bosszantott, mert amúgy is csak 1 óránk volt átszállni és előtte még soha nem voltam ezen a reptéren. Amszterdamba fél óránk maradt átszállni, a gépen bemondták akiknek csatlakozásuk volt menjenek előre, így szerencsére nem kellett végig várni még mindenki leszáll ha már az utolsó sorba kaptunk helyet. Ez a fél óra arra volt elég, hogy megkeressünk kaput és beszálljunk sajnos nem nagyon tudtam körülnézni pedig nagyon szerettem volna. Na majd legközelebb bepótolom. 8 órás út viszonylag hamar elment, sikerült aludni is illetve megnéztem 2 filmet. Kiszolgálás szerintem jobb volt mint a Brithis gépeken.Kb 10 perc késéssel szálltunk le. Én gyorsan átjutottam az útlevél ellenőrzésen köszönhető a zöldkártyának ellenben férjem tesójának majdnem 1 órát várnia kellett. Legalább volt időm elintézni a csomagokat amik lemaradtak Amszterdamba. Kitöltöttem a papírokat megígérték hogy másnak kiszállítják őket. Hát az a másnap csak vasárnap estére sikeredett, de fő hogy épségbe ide ért minden.
Ez az út elég kalandosra sikeredett, de lényeg itt vagyunk épségbe.
Képek a vissza útról itt

3 megjegyzés:

Phoebe írta...

Szia Betty.Jo, hogy visszatertel!

Tinkmara írta...

Isten hozott Betty! Jók a képek is ám. :) Bár nekem repülésiszonyom van. :))

Robi írta...

Örülök, hogy meglett a csomag!:) A képek nagyon tetszenek. Bár az, amelyik a repülési infókat mutatja, kicsit rémisztő.:S:D

A reptéren meg simán eltévedtem volna.xD