Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. május 26., kedd

2 éve ilyenkor.....

...már férj és feleségként léptünk ki a templom kapuján, és kaptunk nyakunkba rizst, virágszirmot.
A legjobb érzés amikor ott állsz és kimondod az igent. Olyan mintha tegnap történt volna, máig emlékszem mind percére. Amikor apukám átadta a csokromat és pont olyan volt mint amit megálmodtam magamnak, a kocsi dekoráció a terem mind mind olyan amilyet szerettem volna.
Köszönet Borinak aki a csodás virágokat csinálta, Zitának a teremdekorációért, Sarokház étteremnek a finom vacsoráért, és mindenkinek aki segített az előkészültekbe.

Beszéljenek helyettem a képek és a videó.






Még 1 hónap és unokatesóméknál fogjuk szórni a rózsaszirmot és rizst :)))
De várom már, ismerve a rokonságot biztos jó buli lesz.

3 megjegyzés:

nuca írta...

Szépek voltatok nagyon!!! Boldog évfordulót!!!

Névtelen írta...

Szia,

Ezt nem hiszem el....Ez a kozarmislenyi templom!!!!!! En mislenyi voltam 20 evig, aztan amerika, uj zeland es vegul ausztraliaban kotottem ki...De azert 4 eve mi is ott hazasodtunk ossze...Ugyanabban a templomban!.Kicsi a vilag?:)
Sok boldogsagot nektek, szep csalad vagytok!

Gabi

Betty írta...

Nuca: köszönöm

Gabi:Hát igen kicsi a világ.Nagyon szép ez a templom. És meg engedték a virágszirom szórást is! Milyen Ausztrália? A férjem először oda akart költözni, csak közbe jött ez a lehetőség és mi itt vagyunk Amerikába.