Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. május 5., kedd

Auto show

Szombat délelőtt egy közeli kisvárosba mentünk templomba hirdettek yard sale-t ,mivel még nem voltam ilyenen addig nyúztam Gábort még elvitt. Itt használt de jó minőségű cuccok voltak. Könyv, ruha, konyhafelszerelés, műszaki cikkektől kezdve volt minden és hihetetlen olcsón. Sajnos mi már későn értünk oda nagyon sok mindent már elvittek, de így is vettünk egy mikrót 10$ ( előző posztba írtam Gábor összetörte a mikró üvegét) Étkező asztalunk székihez vettem párnát 5db-ot 5$.

Szombaton délután autós találkozón voltunk. Mióta itt vagyunk azóta kint volt a hirdető tábla erről a találkozóról, így úgy döntöttünk érdemes megnézni. Nem csalódtunk benne, nagyon szuper régi autókat láttunk új fényezéssel és egyedi átalakítással. A legtöbb kocsihoz volt fényképalbum, milyen volt, amikor megvette,mit csinált rajta, stb. Nagyon büszkék voltak a kocsira, ahogy odaléptél már jött mesélni, mit tud mit csinált vele, nézd meg belül, csinálj róla fényképet. Majd teszek fel képet is!

Vasárnap megnéztünk egy eladó kanapét. Hívott a hölgy ha még érdekel menjünk nézzük meg, mert már többen érdeklődnek. Fénykép alapján nagyon szép, gondoltunk ha nem tetszik élőbe nem vesszük meg. A hölgy nagyon kedves volt, kiderült, hogy német ők 1968-ba jöttek azt mondja tudja milyen nehéz a kezdet, ezért körülnézett még a lakásba mit tudnánk használni. Találtunk egy music centert, muffin sütőt még 2 másik sütő tálat. És mindent 50$-ért. Szerintem nem volt rossz vétel. Sajnos nem tudtuk elhozni a kanapét, mert esett az eső.

Nincsenek megjegyzések: