Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. május 11., hétfő

Internet

Van internet végre!!! A 21 századba itt Amerikába 2 hetet kell várni rá komolyan ez vicc.
Mindegy legalább ez is megvan.

Múlt hét csütörtökön elmentünk ebédelni az angol csoporttal. Közeli olasz étterembe választottak.
Olyan bő választék van hirtelen azt se tudtam mit kérjek, csak álltam ott és, úgy éreztem magam mint egy kisgyerek a boltba. Végül is Caesar saláta mellett döntöttem, nagyon finom volt. Kaptam hozzá igazi kiflit. Itt nem igen találni ilyet sajnos. Nagyon jó hangulatba telt el az ebéd, így legalább mindenki megismerte a másikat.A fényképezőt sajnos elfelejtettem elvinni, de sok kép készült ha elküldik majd teszek fel. Az iskolába sajnos nincs sok idő beszélgetni. 2x10 perces szünetbe nem lehet ismerkedni óra után meg mindenki siet haza.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Jól hangzik az ebéd, itt tényleg nagyon autentikus olasz kajákat lehet kifogni :) Milyen az angol csoport? Szeretsz járni?