Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. május 15., péntek

Péntek

Végre péntek van, nagyon szeretem ezt a napot. Ráérek nem kell időre mennem sehová,szép kényelmesen reggelizek, mindenkinek tudok írni mailt. Olyan gyorsan repül az idő. Hétfőtől csütörtökig 9-12-ig suliba vagyok ha nem kell venni valamit az ebédhez akkor 1/2 1 körül már itthon vagyok, kicsit beszélek anyuékkal vagy aki fennt van msn-en, főzök, megjön Gábor aztán már este is van.
Sulit szeretem, most kezdem megismerni a többieket. Sajnos junius 4-ig tart utána lesz 1 hónapos szünet, majd jul 6.-án folytatódik. Kiváncsi vagyok hányan folytatják, többen mondták hogy ők nyáron nem jönnek majd ősszel.

Kezdek belejönni az itteni közlekedésbe. A környken már GPS nélkül megtalálok mindent.
Neten megismerkedtem egy lánnyal, kedden őt látogattam meg.Tök büszeke voltam magamra, hogy egyedül elmertem menni. Ők Rockvill-be laknak tőlünk 1 órára van. Már az email-ből is leszürtem,hogy nagyon aranyos lehet és bizony élőbe is az. Van nekik egy majdnem 2 hónapos kisfiuk, tündéri baba. Andi is nagyon dícsérte eszik, alszik. Megbeszéltük máskor is fogunk még találkozni.

3 megjegyzés:

DITTIBABA írta...

Örülök, hogy jól mennek a dolgok, s van már barátnő is. Sokat gondolok rád, megijedtem, hogy nem írtál egy darabig. Remélem mi is összefutunk valamikor, nem jöttek errefelé kirándulni?

Betty írta...

Aranyos vagy hogy aggódsz. Nagyon szeretnék veled is találkozni.Szerintnem olyan szeptember körül össze jön.

szoffy írta...

Örülök én is az új barátságnak, tényleg nagyon fontos