Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. augusztus 29., szombat

Kenyér

4 hónap alatt nem sikerült hozzászoknom az amerikai kenyérhez azt hiszem soha nem fogom szeretni. Elmúlt időben kipróbáltunk egy csomó fajta kenyeret a magostól a barnáig a fehérig, de mindegyik édes nekem ez nagyon nem jön be. Lehet kapni normális kenyeret is az olasz pékségekbe de olyan áron, hogy hihetetlen.
Blogokat böngészve eljutottam
Limarához aki csodás péksüteményeket és sütiket készít. Gondoltam megpróbálom én is miután beszereztem az alapanyagokat Bl 80-as lisztet írt de itt nem jelölik a liszteket viszont találtam kenyér lisztet ( utólag bevált) és egy pár hete yard sale-en beszereztem egy kenyérsütőt(kemény 5$ volt először 10$ kért érte de oda olcsóbban ) így minden készen állt a házi kenyérhez. Először fél adagot csináltam de nagyon finom lett. Igazi finom otthoni kenyér.
Olyan jó volt enni egy finom májasos szendvicset paradicsommal és paprikával.

Íme a kenyerem köszönöm Limara hogy megosztod velünk a recepteket.

Így belejöttem a sütésbe csináltam egy másik fajta péksütit szintén Limarától Hajtovány a neve sajtos kelt tésztás süti nagyon finom bár nekem nem egészen úgy néz ki mint nála de ízre finom volt.

5 megjegyzés:

nuca írta...

Hű, jól néznek ki, nagyon! Egy időben én is nagy kenyér, kifli... sütő voltam, de aztán meguntam:) Ha ez tényleg olyan igazi finom, otthoni kenyér lett feltennéd a receptjét, szívesen kipróbálnám!

Betty írta...

Szia
Elküldöm mailbe a receptet. Érdemes kipróbálni.

Betty írta...

Szia
Elküldöm mailbe a receptet. Érdemes kipróbálni.

Ercsi3 írta...

Nagyon jól néznek ki! Ügyes vagy!


KÖSZÖNÖM SZÉPEN A KÉPESLAPOT!!! :)

nuca írta...

Köszi a receptet!!!