Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. augusztus 6., csütörtök

Találkozás Nucával

Tegnap végre összejött a találkozás. Mivel mi nem Washington Dc-be lakunk hanem tőle kb 40km-re, ezért megbeszéltük, hogy elmegyek értükDc-be és elhozom ide hozzák megnézik a mi kis városunkat Annapolist. Több mint 4 órát töltöttünk Annapolisba. Szerintem Zselyke is nagyon élvezte. Városnézés után eljöttünk hozzánk majd vacsi után vissza vittük őket Dc-be.
Nagyon szuper nap volt.
Nagyon kedves családot ismerhettem meg és egy csodálatos napot töltöttem velük.
Köszönöm! Remélem lesz legközelebb. Olyan kár, hogy messze laknak szerintem nagyon jól kijönnénk egymással.

Most jut eszembe az én gépemen nincs is közös kép ajaj Nuca légyszíves küldjél nekem!

Elfelejtettem megemlíteni a finom süteményt amit kaptunk. Férjem még aznap este megette a felét másnap a maradékot. Nekem legjobban a csokis ízlett. Nagyon köszönjük a finomságot!

1 megjegyzés:

nuca írta...

Mi köszönjük a szép napot, idegenvezetést, furikázást, finom vacsit!!!:) Remélem nekem akad jó közös képem, amint hazamegyünk küldöm! Várunk Benneteket Kansasbe!:)