Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. november 3., kedd

Első Halloween


Szombaton megvolt az első itt töltött Halloween ünnepünk. Semmi izgalmas nem történt nem jöttek gyerekek cukorkáért mondjuk szomszédunk is csak 2 van abból 1 nél van gyerek, mi sem öltöztünk be nem voltunk buliba, de megmondom nekem nem is hiányzott a nagy felhajtás. 1 hónappal ezelőtt írtam arról hogy a háziak csinálnak egy úgynevezett Haunted Hills-t nem is tudom hogy lehetne lefordítani és mire hasonlít otthoni viszonylatba talán mint a kísértet kastély csak itt az erdőbe volt.
Volt itt minden a visító malactól a fűrészig nagyon profin megcsinálták. Csak sajnos nem jöttek el annyian mint amire számítottak. Szerintem ez köszönhető volt az időjárásnak. Az első hétvégét teljesen elmosta az eső ezért átrakták a következő 2 hétvégére de abból is talán 2 nap nem esett. Nagyon sajnáltam őket mert nagyon sokat dolgoztak. Itt egy pár kép amit nappal csináltam .











1 megjegyzés:

Nikolett írta...

Tenyleg sokat dolgozhattak vele, nagyon jol nez ki! Ha szoltal volna elore, kuldtem volna nektek egy kis joidot..hehe..
Nem igazan ertek egyet ezzel a nagy felhajtassal a halloween korul, de ez tok jo buli lehet (jo idoben). Legalabb mokaznak egy kicsit.

http://eletunkphoenixben.eliveport.com/