Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. november 19., csütörtök

Elmúlt Hétvége

Szombaton délelőtt még Gábor dolgozott az én napom sütéssel telet. Estére hivatalosak voltunk egy magyar partyra Dc-be. Linzert és rizsfelfújtat készítettem. Linzert most csináltam először egy kicsit meg is szenvedtem vele mondtam, hogy nem lesz a kedvenc süteményem. Biztos én csináltam valamit rosszul ,mert nyújtásnál egyfolytába elszakadt és mikor kiszaggattam akkor meg nem tudtam felvenni az asztalról valahol mindig leragadt. Mindenkinek ízlett és hamar elfogyott.
A party jól sikerült kb 20 lehettünk szinte mindenki fiatal 30-40 év között. Beszélgettünk ismerkedtünk jól éreztük magunkat és várjuk a következőt.

Vasárnap délután egy közeli parkba voltunk sétálni. Maga a park nagyon szép 6$ belépő/auto. Nyáron lehet kajakozni, télen korcsolyázni. Ideális hely kutyát sétáltani (most is nagyon sokan voltak kutyával még Magyar vizslát is láttunk. Halkan megjegyzem az itteni kutyán nem valmi szépek nagyon sok mix) Megnéztük a jégpályát amit ezen a hétvégén nyitottak ki. A jó időnek köszönhetően volt aki rövid nadrágba korcsolyázott:)


2 megjegyzés:

nuca írta...

Hű, ez a linzer nagyon jól néz ki!!!:)

Robi írta...

Hmm...ellenállhatatlan. Nagyon guszta.:P