Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. november 5., csütörtök

Kakaós csiga biga

Sajnos itt nem lehet olyan finomságokat kapni mint az otthoni pékségekbe, most nem azt akarom mondani hogy itt nem lehet jó dolgokat találni( pl fánk), de nekem igen is hiányzik a finom otthoni kifli főleg amit az Európa pékségbe készítenek ja és minden ami itt kapható mit nem adnék egy finom perecért a többit nem is sorolom.
Ha már itt nem lehet kakaós csigát kapni akkor bizony neki kell állni sütni.
Hosszas keresgélés után Max nál rátaláltam a csiga receptjére.
Nagyon finom volt és még másnap is puha. azt hiszem sürűn meg fogom csinálni.




























4 megjegyzés:

Robi írta...

Hmmm...de guszta!:P Én a sütögetésben még csak a pogácsa szintjén tartok, de a következő áldozat kakaós, vagy pizzás csiga lesz.:D

Niebl Tímea írta...

Szia Betti!

Azt senki nem mondta Neked, hogy ha kakaós csigát sütsz a sütőben fektesd le a csigákat, ha gondolod elküldöm Neked az én receptemet.
Mikor leszel rajta a Sky-pen?????
Timi
Csütörtökön megyünk Magyarországra 9-10 napra.

Betty írta...

Robi ügyes csak így tovább a lányok szeretik ha egy pasi ott van a konyhába :)

Timi: Nem mondta senki:) a recept jöhet! Mikor legyek skypon inkább te mondd meg és akkor ott leszek!

Niebl Tímea írta...

Betti!
Nekem a ma este 8 körül jó, európai idő szerint. Fent vagy már akkor?
Timi