Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. november 30., hétfő

Dc és Kertészet

Szombaton reggel elkísérem Gábort Dc-be még ő vizsgázott addig én sétáltam és természetesen fotóztam. Reggel 9-re mentünk így szerencsére elkerültük a forgalmat ez a képekből is látszik szinte üres Dc. A napsütés ellenére jó hideg volt 4 C mutatott a hőmérő és a szél is fújt így gondoltam megkóstolom a Starbucks forró csokiját. Starbucks Amerika legnépszerűbb kávézója igényes hely de baromi drága.
A forró csokijuk nagyon rossz valahogy többet vártam mégis csak egy márka. Sajnos nem sokat tudtam sétálni mert mire megittam a forró csokit addigra már a Gábor is végzett így sietnem kellett. Vissza felé másik útvonalt választottam és mit találtam?... nem akartam elhinni Kossuth házat, magyar felirattal és Kossuth emlékművel az oldalán. Hihetetlen jó érzés volt látni.
Még görög éttermet is láttam ami sajnos zárva volt és szerintem nem csak a reggel miatt.
Úgy ennék már egy finom Gyrost.
Gábornak szerencsére sikerült a vizsgája így már csak egy maradt vissza és utána már Microsoft által elismert rendszergazda lesz. Hazafelé még elmentünk megnézni a Capitoliumot és a (Fehér ház előtt is elhaladtunk) hátha már fel van díszítve, de sajna sehol semmi lehet rossz helyen jártam, de alig van valami feldíszítve egy két bolt, de ott is csak koszorú van kitéve. Nincs semmi karácsonyi hangulat. Én azt hittem és a filmekbe is azt látni hogy akkora felhajtást csinálnak az ünnepből. Ha valaki tudja mikortól kezdik feldíszíteni a várost és hol írja meg.


Van egy helyi kertészet tőlünk kb 10 percre kocsival hatalmas nagy itt már hónapok óta készülnek az ünnepi kivilágítással. Az út menti fákra tekerték rá az izzókat nagy munka lehetett. Annak a reményébe hogy már végre bekapcsolták a fényeket elmentünk megnézni és nem csalódtunk valami gyönyörű próbáltunk csinálni képet de az nem adja vissza a hangulatot így a héten elmegyek és csinálok egy videót remélem abból jobban látszik.
A képek a szokásos helyen.

3 megjegyzés:

nuca írta...

Klassz nap lehetett, én is szívesen visszamennék DC-be:) Gyere hozzám fényjátékra, gyönyörűek a képek!

Betty írta...

oksi mindjárt megkukkolom mik a szabályok :)

Nikolett írta...

Szia! Wow! Szép képek! Itt már halloween letudtával minden karácsonyi hangulatúvá vált, már most unom az egészet. Minden csupa csengettyű, a tv is tele van karácsonyi filmekkel, mindenhol karácsonyfák, karácsonyi zene meg ilyesmi, pedig 25 fok van és nem minusz...hehe. Kissé fura karácsony.....

http://eletunkphoenixben.eliveport.com/