Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. február 6., szombat

Behavaztunk



Még a múltkorinál is nagyobb hó van és még folyamat esik. Állítólag 70 cm fog esni.
Szerencsére áram van és a fűtésünk is megy. Tegnap sikeresen bevásároltam így felkészülve vártuk a havat.
Jut eszembe tegnapi bevásárlás teljesen megvoltam döbbenve, hogy mi volt az üzletbe már reggel 8-kor sokan voltak de nem is ez lepett meg hanem hogy a polcok szinte üresek voltak. Szegény eladók próbáltak pakolni persze nem sok sikerrel. Erről az jutott eszembe mikor én pakoltam otthon karácsony előtt mire végeztem már kezdhettem is elölről hát kb itt is ez volt azzal a különbséggel, hogy nincs ünnep és nem is zár be napokra az üzlet. Jöjjön egy két két a reggeli helyzetről.!
Van még pár kép Itt!

Itt a bejárati ajtó.



8 megjegyzés:

Tinkmara írta...

Gyönyörűszép! Hát én nem bánnám, ha így be lennénk havazva. A férj nem menne dolgozni, meg ilyenek. Szép lenne. A képek is csodálatosak!

Tinkmara írta...

Betti, Te jó Ég! Néztem az esküvős gyönyörű képeket, videót. Gál Károly Atya adott össze Titeket? EZ HIHETETLEN!

Betty írta...

Igen bizony ő volt és hogy szerettük hihetetlen jó fej :))

Tinkmara írta...

Én is nagyon szeretem! Együtt dolgoztunk a Püspökségen. Ha nap, nap után találkozol vele, még inkább kibontakozik. Nagy manó és nagyon jó ember, nagyon jó lelkivezető. Örülök, hogy Ti is szerettétek. :)

Betty írta...

Ha lesz gyerekünk én szeretném ha ő keresztelné meg. Remélem megtalálom majd!

Robi írta...

Hát nem lennék a helyetekben. Óóó, hogy a fenébe ne! xD Még sosem láttam ekkora havat, egyszer "ki is próbálnám".:)

Szerencsések vagytok, hogy megy a fűtés meg minden.:D Így lehet élvezni a havazást.:P

Phoebe írta...

Szia Betty,
hat megneztem, jo messze lakunk egymastol.Mi DC egyik elovarosaban lakunk piros metrovonalon.Az Edgewaterhez egy ora.
Es mik ezek a lovak?A tieitek???Nagyon edesek.

Niki írta...

Jéééééézusss!!!!Ez iszonyu! Fúúú nem is tudom mikor láttam ilyen havas képeket!! Hát, sajnállak titeket!