Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. február 10., szerda

Esti állapot


Úgy szeretnék másról is írni nem csak a hóról, de most ez a helyzet van. Tegnap este óta folyamatosan esik és hozzá még a szél is fúj nem akárhogy. Délelőtt itt volt szomszéd elkérte a generátort, mert nála nincs áram szerencsére nálunk ilyen probléma nincs.Én ma este se megyek dolgozni . Lehet holnap is itthon marad férjem meglátjuk reggelre milyen lesz a helyzet.

Képen az esti helyzet van!



Ma csináltam bablevest és kedvencemet hozzá hébeknédlit ( sváb étel sima kelt tészta grízzel megsütve) mi mindig együtt esszük a kettőt.Ez volt a második próbálkozásom nagyon jól sikerült jó laktató étel. Képen már meg lett dézsmálva drága nem bírta kivárni míg lefényképezem :)

7 megjegyzés:

Niki írta...

wow micsoda ügyes kis szakács vagy! Gratula! Végre idetaláltam, de most is az alvás rovására..reggel megyünk a Grand Canyonba!
Remélem a fütés dolog rendbejött!!
És azt is remélem hogy nem fáztatok meg!Legyen szép estétek!Puszi!

Tinkmara írta...

Hallod-e nálatok is helyzet van... :(
Itt is nagy a szél, a hideg, kinn is, benn is. A kanapén kushadunk. Holnap nem tudom mi lesz a munkábamenéssel.

Milyen baból főzöd a levest?

Tinkmara írta...

Babból. Hehe.

Robi írta...

Komolyan mondom, hogy az első amerikai telemen (remélem lesz ilyen:) hemperegni fogok a hóban.:D Az a sütike meg olyan guszta. Be kell vallani: jó vagy a konyhában.:)

Betty írta...

Robi most pirulok :)) Nem vagyok olyan jó a konyhába csak próbálkozom. Igazából mióta itt élünk azóta főzök előtte csak nagyon egyszerű kajákat csináltam:)

Tinkmara: Wal-mart-ba vettem száraz babot. De a Shoppers-be is kapsz!

Mama A, írta...

Hahó! Hahó! Megvagytok? 2 napja semmi hír felőletek. Jól vagytok?

ribizlifozelek írta...

Ez gyonyoru!