Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. február 17., szerda

Vírus

Sikerül összeszednem valami fránya vírust. Lázam szerencsére nincsen de összes influenza szerű tünet megvan. Hétfőn mikor haza jöttem a munkából már éreztem hogy nem vagyok teljesen jól folyt az orrom meg nagyon fáradt voltam, de ráfogtam arra hogy sokat dolgoztunk. Délután mikor felébredtem akkor már elégszarul voltam így tegnap maradtam itthon ha ma jobban leszek akkor este már megyek dolgozni. Remélem ez csak ilyen párnapos vírus.
Tegnap reggel vettem a torkomra valami szopogatós cukorkát hát én még ilyen szar cukrot nem ettem mostanában.

Cseresznye ízesítésű valami borzasztó és lezsibbasztja az egész szádat mint amikor fogászaton érzéstelenítő után.

4 megjegyzés:

Tinkmara írta...

Na, olyat én is vettem egyszer. És utoljára. Azt hittem olyan jó kis szopogatós, Mebucaine féle. Nem. Tistzára lezsibbadt a nyelvem. Nem volt jó érzés. Érzéstelenítő, mondja, de én nem erre gondoltam.
Gyógyulgassál, Bettyke.

Robi írta...

Gyógyulgass! Jól kifogtad így a szezon végén. Vagyis nálunk már vége van. Ma 12 fok volt.:P És TAVASZ-ILLAT...a kedvencem.:P

Niebl Tímea írta...

Szia Betti!

Remélem már meggyógyultál.
A Virág is bekapott valami hányásos vírust, tegnap este voltunk Salzburgban az ügyeleten. Járvány van. De most már jobban van. Tegnap este és éjszaka szinte folyamatosan hányt.

Jobbulást, meddig dolgozol még?

Szia: Timi

nuca írta...

Remélem már jól vagy!