Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. március 1., vasárnap

Farsang

Szombat este farsangi buli voltam, volt kolléganőim szervezték. 2 évvel ezelőtt valakinek (pontosan nem emlékszem Rita vagy Dóri ) eszébe jutott mi lenne, ha elmennénk farsangi buliba, de mindenkinek be kell öltözni. első alkalommal nyuszi lány, másodszor szoba lány most pedig katica.
Riáéknál kezdtük a buli egyben lakásavató is volt, mivel nem rég fejezték be a lakásfelújítást. Fél 9 körül értünk az étterembe egy táncra futotta utána már hozták a vacsorát.
Tárkonyos csirkét ettem rizi-bizivel hát ettem már jobbat is desszertnek mindenki várta a farsangi fánkot, de az idén kimaradt helyette pohárkérmet kaptunk ami nagyon rossz volt. Majd következett a tánc kifulladásig. Tavalyi zenekar sokkal jobban tetszett,mint az idei, de azért így is jól éreztük magunkat . Idén kevesebben voltak beöltözve, viszont sokkal több volt az extrém jelmez mint pl kupidó aki egy csávó én nem vállaltam volna , Michael Jackson igen ő is eljött :)

Képek szerintem magukért beszélnek:Természetesen jelmez verseny is volt na ki nyerte?
Kupidó. Mi lett a nyereménye, nem tudom nem figyeltünk annyira.


Tavaly Dóri volt a nyerő cigánylánynak öltözve.




Tavalyi nyertes Dóri

Csapatunk

Jackson



Kupidó (1 helyezett)



A többi kép az albumba!!!

Nincsenek megjegyzések: