Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. március 19., csütörtök

Napjaink


Kicsit eltűntem, de elég sok dolgunk van mostanában.

Hétfőn egész nap hivatalokat jártuk APEH, TB, Okmányiroda, Bank megpróbáltunk mindet elintézni nehogy az utolsó hétre maradjon.

Kedden vérvételen voltunk. Csak ide lehetett menni (nagykövetség határozza meg) Országos Bőr-, Nemikórtani és Bőronkológiai Intézetbe nagyon kedves hölgy volt ott. Egyszerre mentünk be Gáborral kitöltötte a papírokat, mikor kész volt kérdezte ki fizeti be tesztek árát Gábor mindjárt jelentkezett, mire vissza ért én már kész voltam. Nagyon ügyes volt a doktor néni.

Pénteken megyünk vissza az eredményért utána általános orvosi vizsgálat.

Most Siófokon vagyunk nem akartunk Pécs és Budapest között ingázni.

Ma kaptunk finom krumplis pogácsát, szóval el vagyunk kényeztetve.

El vagyok maradva még a múlt heti bejegyzéssel, de majd azt is pótlom.

3 megjegyzés:

Gabi írta...

Nagyon közeledik az interjú időpontja!! :) Szoritok nektek, hogy minden simán menjen. Amikor irod ezeket a vizsgálatokat... teljesen visszajött amikor mi mentünk ezen keresztül 2004-ben. Izgalmas, de jobb túlleni rajta na :))

Névtelen írta...

Jól el lehettek foglalva, én már a várakozás időszakában vagyok, nincs mit intézni...kész idegbaj :))))) Hogy érzitek magatokat?

Betty írta...

Szoffy: de jó neked, nekünk még annyi elintézni valónk van. És még el se kezdtünk pakolni ajaj..
Kedden nagykövetség..
Hogy vagyunk jó kérdés néha izgulunk néha nem.
Gabi: nektek milyen vízumotok van?