Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. március 14., szombat

Új hírek

Gábor Pénteken beszélt a nagykövetséggel áttették az időpontunkat Március 24.-re 10 órára.
Lefoglaltuk a repülő jegyet március 29.-re.
Jövő hét kedden megyünk AIDS tesztre meg Syphilis tesztre, pénteken általános orvosi vizsgálat. Utána való héten meg mehetünk a követségre. Közbe meg még egy csomó intézni való van. Szerintem nem fogunk unatkozni a vissza lévő két hétben.
Holnap megyünk Mohácsra meglátogatjuk rokonokat.
Majd még írok, csak egy gyors jelentés volt, hogy állunk.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Betti!

pont erre gondoltam, hogy áprilisban megyünk haza és már nem is találkozunk. azért örülök, hogy csak alakulnak a dolgaitok! Pénteken nem tudtalak hívni,mert ma volt a Virágnak a szülinapi bulija és vásároltam, meg készültünk.
Holnap megyek dolgozni, de délután felhívlak. Vagy max. hétfőn.
Addig készüljetek,remélem ez már biztos és tényleg összejön, amit szeretnétek!!
Timi

Betty írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Betty írta...

Sajnálom,hogy nem fogunk találkozni.
Utólag is Boldog Szülinapot Virágnak!
Hívjál ha tudsz!

andorgó írta...

ejha:)
látod, h sikerül amit az ember nagyon akar?:) jó utat Nektek:)

Névtelen írta...

Hűűűűű micsoda hírek és csak most olvasom? ez azt jelenti, hogy március 29-én irány az USA és az új élet?

Betty írta...

Igen Szoffy ez azt jelenti:)))
Andorgo köszönöm :)

Blacktulip írta...

Betty,

drukkolok en is! Majd meglatod, az USA szuper orszag, nekem nagyon bejott. Jo utat!

DITTIBABA írta...

De joooooo! És hová konkrétan?

Betty írta...

Ditti:Maryland a cél állomás ezen belül Edgewater.
Blacktulip: Köszönöm én is remélem, hogy jól fogjuk érezni magunkat.