Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. szeptember 8., kedd

Atlantic city 2

Szerencsésen megérkeztünk Ac-ből az út egy kicsit hosszabb volt mint gondoltuk, de megérte elmenni szerintem nagyon szuper kis hely. Nagyon elveztem a kirandulast mar tervezem New York-ot, ha minden jol megy akkor szeptember utolso hetvegejen megyunk.
Rendhagyo modon nem en irtam a beszamolot hanem a ferjem amit itt talaltok:
Csinaltam videot is de meg fel kell tolteni remelem holnapra meglesz
(Tetu lassu internet)
(Bocsi az ekezetek miatt ebedidobe irtam a munkahelyemrol.)





1 megjegyzés:

Robi írta...

Ez nagyon tetszett, bár igaz hogy nem mindenhol jártatok szerencsével, de ez egy jó kis élmény lehetett. Én a "tömegközlekedés" állapotán lepődtem meg...nagyon durva...Amerikában pont erre nem futja.:O Aztán a végén tippelgettem hogy mennyit nyerhettetek, aztán kiderül hogy 0,01 cent.XD