Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. szeptember 15., kedd

Munka és egy szomorú hír

A múlt kori bejegyzésembe írtam, hogy nem nehéz a munka. Ma erre rácáfolok, mert az éjjel nagyon belehúztunk jönnek a karácsonyi cuccok azoknak kellett a helyet megcsinálni. Én kaptam a polcos részt ha nem emeltem meg 60 polcot akkor egyet se, a nap végére azt hittem leszakad a kezem. Ráadásul nem mindegyik polc stimmelt így még a kalapács is bevetésre került :))
Ma folytatjuk a karácsonyi kipakolást lehet, hogy rosszul emlékszem de otthon mintha csak október végén kezdik a karácsonyi termékek árusítását.

Másik egy szomorú hír meghat Patrick Swayze. Reggel bekapcsoltam a tévét és rögtön ez a hír fogadott nagyon sajnálom szerettem a filmjeit. Ki ne ismerné a Dirty Dancing-et? Az élet furcsa iróniája hogy épp tegnap beszéltünk róla mikor megláttuk egy újság címoldalán ott azt volt írva hazamegy meghalni. Gábor mondja látott egy interjút és ott azt mondta milyen jól van stb..
Bye-Bye Patrick Swayze

Megyek megnézem hogy sikerült a muffin :)

3 megjegyzés:

Gabi írta...

Nem semmi pakolást végeztek! Igen, itt nagyon korán elkezdődik az ünnepi vásár. Eleinte csak Hálaadás után csinálták (nov. vége), aztán halloween után (okt. vége) és a ramaty gazdasági helyzet miatt gondolom most már minél előbb próbálnak pénzt csinálni.

nuca írta...

Le a kalappal, hogy ilyen jól bírod a munkát, éjszakázást! Azért vigyázz magadra!

Diesel írta...

Milyen volt a Haloween? :)