Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. szeptember 17., csütörtök

Rizsfelfújt

A legutóbbi rizsfelfújtam nem sikerült valami jól, ezért gondoltam ma megpróbálom még 1x.
Nagyon szeretem ezt az édességet otthon mindig anyukám csinálta
(igazából mindent anyu csinált én csak most kezdek belejönni a főzőcskébe).
Gábor nem szeretni ezért megígértem neki, hogy megsütöm a kedvencét chocolate chip cookie-t
.
Beleteszem a tejbe a rizst elkezdem főzni egyszer csak látom a tej tetején úszik valami mondom, biztos valami piszok kiviszem,hát nem piszok volt hanem egy kukac persze utána már volt több is belőle a tej tetején. Gyorsan elővettem rizses zacskót tele volt kukaccal. Én még ilyet nem láttam persze még 1 x mondom eddig nem sokat főztem de akkor is pont most mikor már úgy rákészültem a finom rizsfelfújtra. Most nagyon szomorú vagyok. Most megyek megcsinálom Gábor kedvencét.

Itt egy kép a tegnap előtti muffinról. Recept itt én még tettem bele nutellát is :)

5 megjegyzés:

Robi írta...

Nekem is a chocolate chip cookie a kedvencem.:P Bár Én boltban veszem, mert itthon nem sikerült megcsinálni. Pedig biztos nem nagy dolog olyan valakinek, aki otthonosan mozog a konyhában. Az enyém szétfolyt úgy ahogy volt.:S

Betty írta...

Na azért én se mozgok olyan jól a konyhába és ez az 5. cookie volt ami sikerült. volt amelyik sütés után olyan kemény volt, hogy dobálózni lehetett vele, a másik sületlen lett. Szóval ne add fel kísérletezz!
Én is ez csinálom ,de még a tegnapi se lett 100%-os

Anna írta...

Nem tudom hova adjam meg az email cimem!

Nikolett írta...

Szia! Jaajj ne haragudj!Tudtam, hogy valaki hianyzik az oldalamrol, persze hogy emlekszem rad, meg is dicsertem milyen szep a hattered,vagyis azt hiszem megdicsertem, mert emlekszem hogy akkor is nagyon tetszett. Bocsanat!!De potoltam a dolgot, kitettelek az oldalamra! Nem tudom hogy nem talaltam vissza hozzad, biztos benaztam megint a laptopon.....Abbol a muffinbol postazhatnal nekem! :) Mostmar jonni fogok!! :) A ferjed csak a munkaja altal megkapta a permanent resident statuszt?Es te is?Csak a munka miatt?? Ugy tudtam arra nem kaphat senki.

Nikolett írta...

Fuu azt hiszem en sokaig nem ennek rizst most a helyedben.....