Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. szeptember 24., csütörtök

Karácsonyfa

Múlt héten és ezen a héten is a karácsonyi berendezést csináltuk. Lassan már csömöröm lesz a sok karácsonyi cucctól.
Ezen a héten fenyőfákat raktunk össze dekorálás céljára. Mondanom se kell ez volt életem 2 műfenyő össze rakása.
Meg is mondták hozzánk nem kell jönnöd karácsonyfát állítani :))))

Összesen 3 fával próbálkoztam, ennyi elég is volt. Első kettő könnyű volt mert az alsó feléhez hozzá kell tenni a felsőt az ágakat kihajtogatni é már kész is a fa. A harmadiknál ért a meglepetés, kinyitom a dobozt és egy csomó darabjai szedett fát látok na mondom kifogtam a jót. Még szerencse hogy volt használati útmutató :).
Kicsit rusztikusra sikeredett ,de legalább élethű nagyot nevettek rajta aztán kijavították a hibáimat.

Miután végeztem közölték ott vannak a kész fák amelyik előtt találsz egy dobozt azt fel is kell díszíteni a dobozba található dolgokkal. Én kis naiv azt gondoltam ez már nem lesz nehéz. Ez se úgy működik ahogy én gondoltam.
Mindennek megvan a sorrendje( és még kép is van róla a pontosság kedvéért, véletlenül se hadják az embert kreatívkodni) először a gömböket kell feltenni majd jöhetnek a kiegészítők végére a gyöngy amit körbe kell tekerni a fán és az elmaradhatatlan masni a tetejére.
Nekem hiányzott róla a csúcs vagy egy angyalka na de azért így is pofás lett :)

2 megjegyzés:

Anna írta...

HOl is dolgzol? Valahol a NOrthpole- hoz kozel? :) Csak azert mert meg mindig nem jon, hogy elhiggyem hogy karacsonra keszultok. NY meg csak halloweenre keszul.

Betty írta...

K mart-ba dolgozom. Edgewater-be. Washington dc-től kb 50km-re.
Igen nekem is hihetetlen volt.