Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. szeptember 13., vasárnap

Új lakók

Múlt héten új lakók költöztek a felső szintre na nem végleg csak 1 hónapra jöttek (Szerencsére nem egy bizalomgerjesztő figurák).
Mondhatom elég morcos voltam mert 2 napig olyan hangosak voltak és hát ugye mikor költöznek délelőtt amikor én általában alszom. Azóta elég csöndesek szerencsére.
Itt egy-két kép róluk :


És ők miért költöztek be?
1 hónap múlva Halloween lesz ami itt nagy ünnep és a ház tulaja kitalálta hogy kísértet házat fog csinálni.
Végül is kibökte nem a házba lesznek ezek a bábuk hanem a ház mögötti erdőbe. Csináltak egy ösvényt és ott fogják ijesztgetni az embereket. Halloween előtti 3 hétvégén lehet jönni és az erdő mászkálni persze mindezt sötétbe, mert akkor izgi. Megkértek minket is, hogy szálljunk be segíteni annyi lesz a feladatunk hogy be kell öltözni valami rémisztő jelmezbe és ijesztgetni kell a szerencsétlen áldozatokat akik békésen sétálnak a sötét erdőbe. Bevallom én nem szívesen sétálnék az erdőbe sötétbe, de így egy kicsit más lesz.

Itt a többi kép ami szintén kikerül majd az erdőbe

Kellékek ami nélkül nincs Halloween

Tiszta élethű nem?

Ma sikerült jól megijesztenie
valaki pont a lépcső feljáróhoz tette, mikor vittem fel a mosást és kinyitottam az ajtót ott könyökölt velem szembe.
Ja és még sötét se volt :)

3 megjegyzés:

Robi írta...

Olyan jó, hogy ott ilyen komolyan veszik. Én imádom a Halloweent, de sajnos itthon szinte nem is foglalkoznak vele.:S

Gabi írta...

Nem csodalom, hogy megijedtel...

En nem szeretem a Halloweent, az itt toltott 6 (es fel) ev alatt sosem unnepeltuk. Mondjuk amugy is eleg erzekeny lelkuletu csalad vagyunk, szoval ez nem meglepo :P

A munkahoz gratulalok!!!!

Betty írta...

Gabi: Ha rajtam múlna mi se ünnepelnénk a Halloweent. Csak most mi egy ismerősnél lakunk nagyon kedvezményes áron így is annyit segítettek már nekünk szóval viszonozni kell valamikor.
Köszi a gratulációt!