Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. január 13., szerda

Átmentem...

..a drog és alkohol vizsgán, ami előfeltétele a jogsi megszerzésének. Tudom elég sokáig halasztottam, de valahogy nem akarta bevenni az agyam ezt a sok baromságot ( nem is érdekelt). Szerényen mondom 100% lett :))) volt benne 4-5 kérdés amiről fogalmam nem volt, de jól tippeltem bár így sikerülne egy lottót is kitölteni. ( Nem is tudom mit csinálnék annyi pénzel :))))) Most van 4 napom tanulni a kreszt na az lesz valami még magyarul is nehéz nem hogy angolul! Különben meg nem értem miért kell még 1 x megcsinálni mikor én tudok vezetni és már 12 éve van jogsim. Olyan nagy különbség nincs a két ország között. És ami még röhej mehetek rutinból is vizsgázni komolyan vicc. Ahhoz hogy legyen személyim és itteni jogsim meg kell csinálni.

(Egér barát csapda)

Más az egér sajnos nem lett meg és a humánus egérfogó nem jött be( mafla nem szeretne bele menni pedig én mindent megpróbáltam)a férjem meg megélegte és ma elment hozott másikfajta egérfogót ami sajnos kegyetlenül lecsap. Nagyon szeretem az állatokat eddig védtem ,de sajna nem tudunk mást csinálni.(rájött hol tartjuk a kaját)

5 megjegyzés:

Tinkmara írta...

Sajnálom. :(

Andrea írta...

GRATULA a vizsgahoz! a rutin tuti menni fog; mikor mesz?

Gabi írta...

A rutin szerintem is fog menni, az külön jó, hogy a saját autódon viszgázol. Gyakorold a hátra tolatást mindkét irányba, vagyis jobbra-bolra Y-ba... nálunk mindenkinek mindig ez volt a feladat Ohioban.

Az egeret sajnálom. Kell ide egy macska :D

Niki írta...

Fuu te szegény!Én is most oktoberben csináltam a jogsit...tudom mit élsz át. A rutin másodszorra sikerült, elég szemét vizsgáztatót kaptam előszür de a második rendes volt. Nagyon szoritok hogy jofejet kapj a rutinra! A tesztet gép előtt kell vagy lehet papiron is? Mert én kértem hogy nyomtassák ki a nyelv miatt és kinyomtatták.Ugy könnyebb!
Hát, én megértem hogy le kell vizsgázni, de azt én sem, hogy miért kezelnek ugy mint egy 16 éves kezdőt......azért itt elég durván más szabályok is vannak.Pl hogy átmehetsz a piroson jobbra kanyarodáskor....ill.balrakanyarodáskor is egyirányu utról egyirányu utra naés a táblák és utjelzések is mások.
Sok sikert neked!!!!

Niki írta...

Jajj szegény egérke!!