Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. január 4., hétfő

Házi állat

Van házi állatunk! Na nem egy kutyára vagy cicára vagy nyuszira kell gondolni ,hanem egy kisegérre igen ő úgy gondolta beköltözik hozzánk. Már jó 1 hónapja hallottuk hogy esténként fel alá szaladgál de akkor még a felső emeleten volt. Tegnap előtt este jön be hozzám a férjecském és közli leköltözött az egér hozzánk itt van a konyhába. Mire kimentem hogy segítek becserkészni addigra eltűnt. Tettünk ki csapdát, de olyat ami nem öli meg az állatot, hanem bele megy és mi ki tudjuk engedni. Eddig nem jártunk eredménnyel nem csalogatta oda a finom dió ami a csapdába van. Szerintem ez egy okos egér tudja hogy itt nálunk meleg van van kaja dögivel minek menjen ki .
Kíváncsi vagyok mikorra sikerül becserkészni őkelmét:)

4 megjegyzés:

Robi írta...

Ajjaj, mi a rágcsálókat nagyon nem szeressük.:D Szerencsére ilyen hidegben egy sem jön elő.

Mindenesetre idegesítő tud lenni egy ilyen rágcsáló. Mennyivel jobban jártatok volna, ha inkább egy szép cica szokik oda hozzátok.:)

Betty írta...

vagy egy kutya:))

Nikolett írta...

Hát, ez jó érv....hehe...igaza van egérkének...rendesek vagytok, hogy nem ölitek meg.Én egyszer még M.o.-n a munkahelyemen találtam egy egeret, beleragadva ragasztós csapdába. Na az embertelen dolog. Szegényke annyira szenvedett. Bőgve fogtam szegényt, mivel már annyira bele volt ragadva, hogy nem lehetett megmenteni, kerestem egy jó nagy követ és tiszta erővel rádobtam, hogy ne szenvedjen.Azt hittem meghalok vele együtt, úgy sajnáltam szegényt. Jól le is toltam a főnökömet, hogy hogy lehet ilyen csapdát kitenni.....

Tinkmara írta...

Na, ezen mi túlestünk több fejezetben. Mi is megvettük a humánus csapdát, s végül szinte "szabadkézzel" fogtuk meg és eresztettük el. Jó messze a háztól, mivel egyszer már megfogta a macska, erre mi csak egy utcát mentünk vele, ott engedtük el... de inkább olvasd el, ott vannak képek is. :))
http://tinkmara.freeblog.hu/archives/2009/11/10/Egy_kis_kellemetlen_meglepetes/
http://tinkmara.freeblog.hu/archives/2009/11/15/Szoval_az_van/
S végül:
http://tinkmara.freeblog.hu/archives/2009/11/21/Dugora_uss/