Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. január 30., szombat

Így jártam pénteken


Elmentem a könyvtárba közel 1 órát töltöttem ott. Dolgom végeztével beszállok a kocsiba elakarom indítani ami inkább csak nyöszörgött mint indult. Ekkor már tudtam lemerült az aksi ( lehet én voltam a balfék és rajta hagytam lámpát de nem emlékszem rá hogy felkapcsoltam volna)
Hívom férjem természetesen nem veszi fel hívom még 6x még mindig nem veszi fel na ekkor már kezdtem kicsit ideges lenni miért nem veszi fel. Ekkor valami csoda folytán megáll mellettem egy autó hogy látja nem indul az autó és hogy van e kábelem? Mondom az sajnos nincs azt mondja oda adja az övét és ha sikerült elindítani adjam le könyvtárba a kábelt. Komolyan nagyon meglepődtem, hogy milyen rendes emberek vannak csak így ismeretlenül otthagynak nekem valamit és még bíznak is bennem, hogy vissza adom. Sajnos a hölgy nem tudott segíteni mert az ő autója gyenge volt az enyémhez képest. Kábel megvolt már csak a mellettem álló autóst kellett megkeresnem hogy segítsen. Közbe persze folyamatosan hívom férjem persze nem érhető el. Gondoltam bemegyek a könyvtárba és bemondatom, de mi van akkor ha én bemegyek és közbe ő kijön ezen dilemmáztam miközben írtam a rendszámát. Szerencsére sokat nem kellett agyalnom, mert amint felírtam megjelent a pasi és furcsán nézett, miért írom az ő rendszámát. Előadtam neki a problémámat nagyon rendes volt természetesen segít. A pasiról annyit hogy kb annyira tudott angolul mint én és a kocsit se ismerte,mert kölcsönkapta a barátjától. Miután segítettem neki megtalálni hol van a motorháztető nyitója és megmutattam neki hogy hová kell a kábelt tenni
( ebbe reménykedtem hogy legalább ő tudja mert én még ilyet nem csináltam. kocsit toltam már be de be bikázni még sose.) sikerült elindítani az autót én olyan boldog voltam.Szegény férjem mit kapott este, hogy nem képes felvenni a szaros telefont. Ő meg bizonygatta, hogy én bizony nem hívtam.

Lehet inkább az a címet kéne adni Szőke nő és a kocsi esete :))))))

2 megjegyzés:

Robi írta...

Tök ügyes voltál!:D Szépen megoldottad a helyzetet.:P

Niebl Tímea írta...

Szia Betti!
Igen, amikor baj van akkor veszed észre, hogy nem Magyarországon vagy.
Én is azt tapasztalom, hogy hiába vagyok külföldi, jobban segítőkészek az emberek mint otthon.