Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. január 8., péntek

Időrendbe haladjunk kezdem a karácsonyi beszámolóval.

Otthoni hagyományokat követtük így nálunk 24.-én volt a hagyományos karácsonyi vacsora. Mivel én előtte való nap éjjel dolgoztam, vagyis 24. reggel jöttem haza majd este mentem is vissza sajnos. Délelőtt amíg én aludtam Gábor feldíszítette a fát. Délután sütéssel főzéssel telt.
A menü rántott pulyka sajttal és sonkával töltve krumplipürével. Desszert kakaós és mákos kalács.
Ez volt az első karácsonyunk itt amit kettesbe töltöttünk nagyon furcsa volt. Nekem hiányzott az otthoni karácsony. Mikor szenteste átmegyünk anyuékhoz ott vár a finom halászlé a fiuknak rántott pulyka sült krumplival elmaradhatatlan képviselő fánk de jó is az. Aztán másnap a maméknál folytatódik a karácsonyozás és végül anyóséknál záródik. De jó is volt. Én remélem lesz még ilyen karácsonyunk.

Este további részéről meg inkább nem írok részletesen elég annyit hogy egy pocsék éjszakám volt. Elmúlt 5 évet kereskedelembe töltöttem( Tesco,Metro,Interspar stb..) de én még ilyet nem láttam mint ami itt fogadott a boltba. Minden szétdobálva elhagyva összekeverve szemét mocsok el se tudom mondani mi vár a boltba. A feladtunk rendet rakni úgy ha 26. reggel kinyit a bolt minden szuper legyen. Csak nem itt és nem most és nem 13 emberrel 8 óra alatt. Nagyon mérges vagyok ha vissza gondolok erre. Itt eldöntöttem a következő karácsonykor nem szeretnék itt dolgozni elég volt. Szerencsére engem elengedtek reggel 5-kor bár a manager megjegyezte ha engem elenged akkor többiek is akarnak menni. Na ja de csak nekem volt jegyem New York-ba

Folyt. köv New Yorki beszámolóval!

5 megjegyzés:

Robi írta...

Hát igen, gondolom néha egyébként is van egy kis honvágyad, na de ilyenkor ez fokozottan igaz.:S

A karácsonyi menü kb. itthon is ez volt.:) Nem mellesleg nagyon szép fátok volt!:P

Az a munka meg embertelen annyi idő alatt annyi emberrel.:S

Tinkmara írta...

De jó, hogy volt időd lejegeyzni. Átéreztem a gondolataidat Karácsony napjain. És a fátok tényleg nagyon szép volt. :)

Betty írta...

Robi honvágy szerinte soha nem múlik el.
Bármikor itt tudnék hagyni mindent és haza menni.

Betty írta...

Köszönöm aranyosak vagytok a fa elég szegényes minden ami rajta van garázsvásáron vettem pár centért a fát ingyen kaptuk. MÉg mindig áll nincs szívem lebontani.

nuca írta...

Nekem is nagyon hiányoznak az otthoni karácsonyok... Várom nagyon a new yorki beszámolót!:)