Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. április 3., péntek

Autó

Tegnap megvettük azt az autó amiről az előző bejegyzésembe írtam. Körülnéztünk, de nem találtunk ennél olcsóbban semmit, ami ilyen jó állapotba lenne.
1996- os Saturn 61000 mérföld van benne 2000$
Tegnap délután kötöttünk rá biztosítást. Ma reggel nyitásra ott voltunk a DMV-be rendszámért. Ha már ott voltunk kértünk KRESZ könyvet is megpróbálkozunk letenni az itteni jogsit. Pontosítok Gábor próbálja meg először, aztán ha már jobban belejövök az angolba akkor megpróbálom én is. Nekem még van mit javítani az angol tudásomon.
Ennyire ügyesek voltunk meg ünnepeltük egy finom vacsorával, grill csirkével(kb 2 napja szemezünk vele az egyik élelmiszerboltba) és salátával nagyon finom volt.
Most hogy már van autónk holnap megyünk kirándulni.
Terv szerint szombaton Annapolist néztük, vasárnap meg Washington Dc a cél, de lehet felcseréljük a napokat, mert nemrég szóltak, hogy vasárnap megtudunk nézni egy apartmant. Holly mondta tavasszal a legszebb DC, mert ilyenkor virágoznak a cseresznye fák. Nagyon kíváncsi vagyok.

Teszek fel egy két képet mert többen szóltatok hogy nincsenek képek.
A webalbumot folyamatosan frissítem.




Holly háza


Ez a basement itt vagyunk addig amíg nincs saját lakásunk.



Kicsi autónk

4 megjegyzés:

Anna írta...

Nagyon ugyesek vagytok!A sofor vizsga nagyon egyszeru, sokkal konnyebb mint, otthon es nalunk NY lehet kerni, hogy anyanyelveden csinald a tesztet... esetleg erdeklodjetek utana.
Gratula a kocsihoz!

nuca írta...

Csak ismételni tudom Annát, nagyon ügyik vagytok! Mi Atlantában csináltuk a jogsit, ott nem lehetett anyanyelven (mik vannak) de minimális angoltudással is könnyen kivitelezhető!:) Én is hallottam, hogy ilyenkor a legszebb DC!!! Kíváncsian várom a cseresznyefás képeket!:) (Mi is megyünk majd arrafelé augusztusban:))

Betty írta...

Nuca: szeretettel várunk nálunk!
Anna köszi a tanácsot.

szoffy írta...

Jajj de örülök a híreknek, a ház nagyon szép és a basement szerintem kimondottan otthonos, gratula az autóhoz :)))