Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. április 16., csütörtök

Suli

A cégnél ahol a Gábor dolgozik van egy nagyon kedves titkárnő segített nekem angol sulit keresni. Kinyomtatta nekem az iskola címeket, így hétfőn el is mentem a listán szereplő 1 suliba.
Annapolis központjába volt, nem is nagyon örültem neki mert ott nagyon nehéz parkoló helyet keresni. Elsőre meg is találtam a helyet. Bemegyek mondom a hölgynek hogy angolt szeretnék tanulni erre az volt a kérdése van egy gyerekem mert itt csak nekik van oktatás. Megköszöntem a kedvességét és eljöttem. Elmentem a következő helyre itt már felnőtteket oktatás van. Itt is kedves hölgy volt mondtam neki mit keresek azt mondta kicsit várni kell még a tanárnő befejezi az órát. 15 percet vártam jött a tanár nő nagy meglepetésemre azt mondta már holnap jöhetek, de mondtam még szint felmérőt se írtam. Azt mondta sajnos most nem tudom megírni majd jövő héten hétfőn, de szerettel vár holnap.
Így keddtől már sulis voltam. Egy héten 3 x kell menni és 3 óra. Nagyon vegyes a társaság Mexicoi, Portugál, Brazil,Iraki és én mint Magyar.

3 megjegyzés:

nuca írta...

Hű, ügyes vagy! Jó, hogy ilyen intenzív! Ez ESL tanfolyam?

Betty írta...

igen ESL tanfolyam.

Agi írta...

Szia, nem találtam itt email elérhetőséget. Felvennéd velem a kapcsolatot? simonagnes78@gmail.com
Köszönöm
Ági