Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. április 29., szerda

Megvagyunk

Nem tűntem el csak amióta elköltöztünk nincs netünk és valószínű május 8-ig nem is lesz. Ami nagy bánatom, mert nagyon hiányzik. A könyvtárba és a K- mart ba van ingyenes net, de mind a két helyen csak 1 órát lehet használni és képet se tudok feltölteni, de tegnapelőtt találtam a dunkin dounuts előtt kiírva free wifit így most oda járok netezni.


Sikeresen beköltöztünk már majdnem meg van minden a nappaliba kéne még egy kanapé meg egy két szekrény a lakásba. A pókokat is kiüldöztem nagyon sok volt, ugye itt nem lakott senki most a szöcskék vannak soron, ha meleg van minden nap, van bent egy nem értem, hogy én úgy utálom őket, ha van valakinek ötlete hogy lehetne kitessékelni őket szívesen veszem, eddig az összes a porszívóba végezete :)


Szombaton vettünk egy mikró-t. Craigslist-en hirdették sütő fölé helyezhető nagyon szép jó állapotú. Feltesszük a helyére ez azért nem volt olyan könnyű de megoldottuk. Gábor nézi az ajtaját, ezt még kitakarítom. Elkezdi szétszedni, erre nem eltörik az üveg. Most üveges vadászunk, aki vág bele egy darab üveget.



2 megjegyzés:

Niebl Tímea írta...

Szia Betti!

Jó hallani, hogy jól vagytok és aránylag könnyen mennek a dolgaitok!
Neked hogyan megy az angol?
Én most kezdm magamon érezni, hogy már magabiztosabb vagyok a némettel, de még keveset tudok.

Jók legyetek! Timi

Unknown írta...

na halihó!

örülök Nektek :) hamarosan írok mailt is, csak kellett pár nap, amíg visszarázódtam a melóba így szabi után :)
addig is jók legyetek :)
sok puszi