Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. június 3., szerda

International day

Jövő hét kedden International day lesz a suliba. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek kell valami olyan ételt vinnie ami jellemzi a hazáját. Vagyis egy desszertet és főételt. Mivel nem vagyok egy nagy konyhatündér így fogalmam sincs mit csináljak. Ha valakinek van ötlete szívesen fogadom, de recepttel együtt.

Gondoltam a palacsintára, de nincs palacsinta sütőm így sajnos ez elnapolva, pedig úgy ennék már egy jó Nutellásat.

Más hétfőn végre ideért a Verizon szerviz. Szegény 2 órát küszködött vele, de sikerült működő képes internetet összehoznia. Azt mondta ide el se adhatták volna a szolgáltatást, mert olyan öreg vezetékek vannak. De sikeresen megoldotta a problémát.


És íme a legújabb szerzeményem, természetesen ingyen. Úgy örülök neki!


3 megjegyzés:

Anna írta...

Hat te nagyon ugyes vagy! Honnan keresed ezeket ki? Majd ha koltozunk, nekem is sok mindenre lesz majd szuksegem!

DITTIBABA írta...

Hű, ebben nagyon fincsi meleg szenyókat lehet gyártani, nekem is van egy. A főzéssel kapcsolatban meg, csinálj lecsót:)!Egyszerű, olcsó, szezonális, magyar:))).

Betty írta...

Anna: itt találtam: http://annapolis.craigslist.org/
nem tudom pontosan merre laksz,de biztos nálatok is van. Nagyon sok jó dolog van itt :)

Ditti: Köszi a tippet végül is pörkölt mellett döntöttem.
A szenyó nagyon fini már kipróbáltam.