Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. június 21., vasárnap

Vegyes

Régen nem írtam mar, lusta( hogy is van ez? ha a lustaság fájna üvöltenék szerintem az egész hetet végig üvöltött volna.) voltam meg nagyon nem is volt miről. Amióta nincs suli nem történik semmi érdekes ( meg amúgy sem. Szerintem közrejátszott az időjárás is, amióta itt vagyunk szinte minden másodig vagy harmadik nap esik. Pedig olyan jól elterveztem mire hazamegyek az esküvőre lesz egy kis színem, ez nem sikerült sőt szerintem fehérebb vagyok mint voltam. Na nem baj majd meglátogatom a Szolit, mégse úgy nézzek ki mint a mentő autó :)

Kedden Annapolisba jártam. Még megérkezésünk után voltunk arra felé, de most egyedül is bemerészkedtem. Olyan jó volt egy kicsit sétálni ( ott van egyedül sétáló utca szerű) nézni a vizet és csináltam egy csomó képet. Az idő nem volt jó erősen gondolkodtam hogy elinduljak e, de a végére még a nap is kisütött egy kicsit.
Szerdán, csütörtökön itthon voltam mivel egész nap esett.

Pénteken bevásárló körúton voltam, mivel most 2 hétig nem leszek itt megpróbáltam férjemnek összevásárolni minden félét nehogy éhen haljon. Wal-mart,Aldi volt a célpont. Aldiba találtam német csokit pontosan egészmogyóros étcsokit ( ez a kedvence) persze nem hagyhattam ott. Haza felé meg is jegyeztem többet nem megyek pénteken vásárolni szinte lépésbe jöttem haza felé, gondolom mindenki időbe indult el a munkahelyéről. Mondjuk itt akkor is dugó szokott lenni ha egy rendőr áll az út mellett.

Szombaton neki álltam piskótát sütni a másnapi tortához, természetesen elsőre nem sikerült neki álltam még 1 x az már jobb lett, de másnapra mind a kettő ragacsos lett olyan mintha meg lett volna locsolva a teteje vízzel. Ráadásul még a kocsi akkumulátora is lemerült égve hagytam rajta a világítást. Vasárnap már jobb volt, miután az ünnepeltet elzavartam egy doboz piskóta porért és az sütöttem meg. Délután csomagolással telet ,hétfő este indulok haza. Unokatesómék lagzija lesz 27-én, ezt nem lehet kihagyni. Sajnos nem maradok sokáig Július 3.-án már jövök is vissza,de lesz 1 éjszakám Londonba végre találkozhatok barátnőmmel, fél éve nem láttam

3 megjegyzés:

DITTIBABA írta...

Jó utat!

Gabi írta...

Jó utat kivánok :)

nuca írta...

Jó utat, vigyázz magadra!