Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. június 16., kedd

Pizza

Amióta vége van a sulinak, azóta annyi időm van . Nekiálltam böngészni a netet, és olyan sok jó receptet találtam közte volt ez a nagyon finomra sikeredett Pizza is. 2 hete már csináltam egyet de az nagyon nem volt jó, azt is lehet hogy csak én voltam a béna. Mivel itt nem lehet kapni friss élesztőt csak szárítottat arról meg azt olvastam nem kell felfuttatni, csak össze kell keverni az alkatrészeket és majd a tésztába dolgozik. Na most az enyém kb 3 órán át kelt ,de nem lett nagyobb. A mostani tésztát már úgy csináltam, hogy a szárított élesztőt is felfuttattam nekem ez vált be.
Íme a kép a recept itt van. Ajánlom mindenkinek. Annyi változást csináltam, hogy a fele paradicsomos alapú férjem csak így szereti.



1 megjegyzés:

nuca írta...

Hű jól néz ki!:) A sulis kajálások nálunk is hasonlóan néztek ki:)