Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. június 1., hétfő

Verizon 2

Legutóbb írtam, hogy pénteken kijönnek és megnézik mi a helyzet az internettel, hát természetesen nem jöttek, pedig egész nap itthon ültem direkt nem mentem sehová. Még arra se voltak képesek, hogy felhívjak bocsi még se jövünk, mert nagyon sok a munka vagy valami. Havi 40$ amit az 1mbit-es netért kérnek nagyon sok! Főleg akkor ha csak a negyedével jön. Szombaton férjem rohan haza munka után, mert most telefonáltak neki, mindjárt itt lesz valaki és megnézi mi a probléma. Na azóta is jönnek!
Ennyit az internetről a lényeg hogy van tudok beszélni a családdal a többit meg nem érdekel.
Azért ez csalódás volt, azt hittem itt előrébb tartanak már. Magyarországon a Digi tv-nél jobb a szolgáltatás.

De történt jó is, mivel egész nap itthon ültem ráértem böngészni a hirdetéseket. Volt egy hölgy aki fényképezőt, scannert, nyomtatót hirdetett, hogy neki már nincs szüksége rá és oda adná valakinek ingyen. Gyorsan küldtem neki mailt. Vissza írt, hogy a fényképezőt már oda ígérte másnak de a többit megkaphatom. Szombaton reggel el is mentem a cuccokért és megkaptam a fényképezőt is, mert nem jöttek érte Hurrá!!!! Nagyon örültem neki!
A fényképezőt viszem haza meglepem vele férj szüleit, mert ami van nekik hát, hogy is mondjam nem egy mai darab .
Majd lefényképezem a szerzeményeket, de jelenleg lemerültek a tölthető aksik és nincs aksitöltőnk. Csak sikerült még egy képet csinálni.



Vasárnap reggel elmentünk az autós boltba, mert a fehér autó rendetlenkedett egy kicsit. Valami olajnyomás érzékelő szenzor mondta fel a szolgálatot. Én nem értek hozzá, de férj addig olvasta fórumokat meg keresgélt,amíg meggyőzött róla tényleg ez a baja. És lám igaza lett fehér autó megjavult.
Ebédre csináltam pizzát, életem második pizzája, be kell valljam nem vagyok egy konyha tündér ,de ez tényleg finom lett. A recept itt van.

2 megjegyzés:

Robi írta...

Tehát kiderült, hogy mind a szolgáltatás, mind az eljárás (ebben az esetben) olyan mint itthon. (ezt szomorúan hallom) Viszont az ingyen cuccoknak örülök! Itthon soha nem lesz ilyen.:S:D

p.s.: a pizzád nagyon guszta:P

Betty írta...

Köszönöm:)