Daisypath Anniversary Years Ticker

2009. június 10., szerda

Vége a sulinak

Tegnap vége lett a sulinak, majd július 6.-án szeretettel várnak mindenkit vissza. A buli jól sikerült volt étel ital bőségesen. Fő ételnek Csirkepörköltet csináltam. Desszertnek pogácsát és kakaós kalácsot. Mind a 3 nagy sikere volt hamar elfogyott és még dicséretet is kaptam. A kezdő csoport tanárjának különösen ízlett a pörkölt. Oklevelet is osztottak azoknak akik 100 órát voltak suliba. Én ebből kimaradtam, majd a legközelebbi alkalommal.
A Portugál csajszi rizses hús szerűsége nagyon finom volt. A Mexico kajáról lecsúsztam, én voltam a fényképész. A másik az összes Mexico megrohamozta az a kaját igazából nem értem miért, ennek pont az lenne a lényege, hogy mindenki megkóstolja a másikét. Na mindegy így jártam. Viszont a saláta senkinek nem kellett én megörültem neki.
Jöjjenek a képek.




A csoport ( sajnos nem az egész volt aki nem tudott eljönni)

Kalácsom

Terül terülj asztalkám

Éhes banda :)


1 megjegyzés:

Robi írta...

Ez most az angol volt, ugye? Tök jó lehet különböző nemzetiségű embereket-, illetve azok kultúráját megismerni.