Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. március 13., szombat

Ágy

Az úgy volt hogy én már egy jó ideje mondom a férjemnek szeretnék egy olyan ágykeretet mint ami otthon volt nekünk. A hét elején is "nyafogtam" neki, de most épp jó kedvébe volt és azt mondta oké nézzünk egyet. Nagyon meglepődtem nem szokott ő ilyen gyorsan igent mondani.
Ágykeretet én már régóta kinéztem az ikea-ba , de nem olcsó. Jött az ötlet mi lenne ha megnéznék a craiglisten( itteni adok veszek hirdető) hátha valakinek van eladó. Volt egy eladó épp költöztek és már nincs szükségük rá. Gyorsan írtunk nekik egy mailt minket érdekelne, és mikor lehetne megnézni. Ez volt szerdán este csütörtök reggel kaptam a választ megadta a címet és a telefonszámát egyeztessünk vele időpontot. Csütörtök estére megbeszéltük a találkozót.
Egy kedves fiatal pár ( Japán, vagy kínai nem tudom őket megkülönböztetni) volt. Azt nem tudom mit dolgozhatnak de a hely ahol laktak nem volt gyenge. Nem is környék mert ez Dc és belváros csupa emeletes házak, de itt külön portás volt, az előtér berendezése olyan volt hogy csak néztünk.
A lakás nem volt nagy szám 1 szoba nappali konyha.
Az ágy olyan volt mint amilyenek elmondták használd, de igazából úgy nézett ki mint az új.
Megvettünk. Sőt még egy kinyitható ágyat is elhozunk.
(Most már jöhetnek a vendégek lesz hol aludniuk). Egyenlőre még maradtak a cuccok nálunk, megbeszéltük hogy ők március végén költöznek mi meg addig kerítünk valami autót amivel eltudjuk hozni.
Örülök neki nagyon végre kezd alakulni a hálószoba.

3 megjegyzés:

Robi írta...

Gratula, jó vásárt csináltál!:) Én is bújom néha a craiglistet...persze a kintit. Valami eszméletlen, hogy mennyi ingyen cucc van...

Niebl Tímea írta...

Szia Betti!

Ha van időd kedden 5 után, itteni idő szerint rajta leszek a Sky-pen.
Akkor tudunk beszélni vagy szerdán is jó Nekem.

Szia: Timi

Niebl Tímea írta...

szia Betti!

Kedden vagy szerdán 5 után rajta leszek a Sky-pen, ha van időd, akkor Te is lépjél be.

Szia: Timi

Itteni idő szerint.