Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. március 23., kedd

Amerikai termékek

Anno Nuca-nál volt egy ilyen bejegyzés olyan termékeket mutatott be ami otthon nem látott azelőtt.
Remélem Nuca nem bánod ha folytatom!
Lesznek olyanok is ami otthon is megtalálható csak itt más a neve.
Nem vagyok az a kísérletezős fajta, de néha bevállalom. Jobban szeretem azokat megvenni a mit már ismerek.
Nézzük mit találtam tegnap a boltba! (Előre szólok közel 1 éve nem voltam otthon azóta lehet otthon is van. Jelezzétek ha így van gondolok itt Robira mint az ifjúság képviselője)

Pepsi termék:
Mountain Dew szerintem mindenki ismeri az eredeti szép zöld üvegbe valami édes lötty.
Na most ez abba különbözik, hogy fehér a palack és kék folyadék van benne. Igen kék..
Hogy
mitől lett kék gondolom a finom adalékoktól a mi benne van.
Ize a palac szerint Charged With Raspberry Citrus Flavor and Ginseng
With Other Natural Flavors ( no comment :)))))
Én véleményem szerint: Édes bubis víz mintha kicsit epres lenne.



Van még egy kedvencem, de azt majd holnap. :)))

2 megjegyzés:

Robi írta...

Hehe.:P Remélem majd folytatódik ez a bejegyzéssorozat.:) Ez a téma pont Nekem való.:D

Egyébként szerencse, hogy nem fogyasztok üdítőt...kék..guszta.:S

ribizlifozelek írta...

Engem a szine miatt a rezgalicra emlekeztet...