Daisypath Anniversary Years Ticker

2010. március 24., szerda

Eggnog

Folytatom az Amerikai termékek sorozatot.

Itt egy másik kedvencem. Bevallom őszintén karácson előtt lehetett a boltokba kapni. Akartam írni róla akkoriba, de nagyon húzós napjaim voltak és bizony elfelejtettem.
Na de most!

Doboz szerinti leírás:" Grande A milk and cream,High fructose corn syrup, Egg yolks, Sugar, Nonfat milk,Natural and artificial flavors, Spices, Carrageenan( ez mi??????) ,Annatto(color), Turmeric(color)

Íze: Mit az olvasztott vanília fagyi. Hiányzik belőle egy kis alkohol. Ahogy képen látszik a kettő együtt olyan mint a krémlikőr. Magyarul tojáslikőr. ( Nem vagyok egy nagy ivó a képen látható bacardi még megvan és nem sokkal kevesebb hiányzik belőle)


2 megjegyzés:

Robi írta...

Hát ez érdekes. Valahol már olvastam a nevét. Őszintén szólva Én még nem is ittam tojáslikőrt.:D

Betty írta...

Persze női ital :)))